Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

 Danışmanlık – Kurumsal Verimlilik

Danışmanlık – Kurumsal Verimlilik

  • Departmanlar arası iletişim ve etkileşimin artması
  • Proje yönetimi sistematiklerinin kültür haline dönüşmesi
  • Birlikte çalışma kültürünün geliştirilmesi ve güçlendirilmesi
  • Şirket öncelikleri kapsamında katma değer sağlayacak yeni projelerin hazırlanması
  • Projelerin tüm aşamalarında mentorluk uygulamaları ile gelişime destek sağlanması
  • Ortak kurumsal dilin ve paylaşılan kültürün oluşturulması
  • Güçlü bir kurum kültürü ile başarının sürekliliğinin sağlanması
  • Kurum kültürü ve değerlerinin tüm çalışanlar tarafından içselleştirilmesi
  • Kurum kültürü ve değerlerinin paylaşılarak yaygınlaştırılması
  • Güçlü bir kurum kültürü ve biz bilinci ile performans artışının sağlanması
  • Tüm yapının çok yönlü ve kapsamlı olarak analiz edilmesi
  • Kurumsal yapılanmanın güçlendirilmesi ve verimliliğin arttırılması
  • Büyük resmin net olarak ortaya çıkarılarak öncelikli konuların belirlenmesi
  • “Ölçümlenebilir Yönetim Yapısı” ilkelerine göre stratejik yol haritasının çizilmesi
  • Kısa, orta ve uzun vadeli aksiyon planlarının uygulanmasına destek sağlanması
  • İş süreçlerinin bütünsel bakış açısıyla değerlendirilmesi
  • Süreçlerin birbirleri ile olan etkileşimlerinin ve bağlantılarının belirlenmesi
  • Süreçleri hızlandıran ve yavaşlatan konuların ortaya çıkarılması
  • Kurumsal stratejiler doğrultusunda iş süreçlerinin şekillendirilmesi
  • Süreçlere ivme kazandıran dinamik ve etkili bir değer zincirinin oluşturulması
  • Mevcut yetkinlik düzeylerinin çok yönlü analiz edilmesi
  • Gelişimin sürekliliğine yön veren objektif ölçümlerin yapılması
  • Bireysel gelişim planlarının hazırlanması ve etkili uygulanması
  • Şirket içerisindeki mevcut ve potansiyel yeteneklerin etkili yönetilmesi
  • Yetkinlik gelişim sürecinin izlenmesini sağlayacak sistematiklerin kurgulanması
  • İş süreçleri ile bütünsel bir şekilde sorumlulukların netleştirilmesi
  • Maddi / maddi olmayan onay, yetki ve karar mekanizmalarının tanımlanması
  • Ortak lisan birliği geliştirilerek yetki çerçevelerinin netleştirilmesi
  • Operasyonel karar alma süreçlerine ivme katan, şeffaf bir yapılanmanın kurgulanması
  • Kurgulanan yapı ile yetki ve sorumluluk dengesinin sağlıklı işlemesinin sağlanması