Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Yeni ProgramlarımızYeni Konferanslarımız

Mehmet Acar makaleleri

Kişiye özel marka olur mu ?

(Bu makale Sabah Gazetesi İşte İnsan'da yayınlanmıştır.) Marka neden kişiye kendini iyi hissettirir? Marka şirketler, pazarlar ya da toplumlar için midir? Geçen yazımızla başladığımız marka derinliği konusuna devam ediyoruz. Kişisel markalardan bahsetmiştik. Bir de bahsettiğimiz gibi kişiler ile özdeşleşerek gücünü ve değerini arttıran markalar var. MickJagger, Paul McCartney ve EricClapton gibi müzik efsanelerinin imzaladığı FenderStratocaster…
Devamı

Yedi bilge ve marka derinliği

(Bu makale Sabah Gazetesi İşte İnsan'da yayınlanmıştır.) Bilgelikten nasibini almayan marka tüketicisinin gözünde nasıl kahramana dönüşebilir ki… Marka bir kahramandır ya da olmalıdır. Tüketicinin gözünde bir kahramana dönüşmelidir. Kahramanlık, alıcının gözünde değer uyandıracak bir karakteri gerektirir. Bu yüzden de her markanın mutlaka bir karakteri olmalıdır. Markaların kişilik tanımları da bu noktadan hareket ile ortaya çıkmıştır.…
Devamı

Takımdaşlık ve takım ruhu

(Bu makale Hürriyet Gazetesi Yenibirİş Dünyası'nda yayınlanmıştır.) Geleceği satın almak için çemberin içinde yer almak, takım olmak Hızla değişen günümüz iş dünyasında,şirketlerin yeni stratejik rekabet avantajıdır takımdaşlık. Bir şirketin başarıya ulaşması, sürekli gelişim göstermesi için tüm çalışanların, tüm ekip üyelerinin aynı duyguları paylaşmaları, yöndeş hareket etmeleri önemlidir. Takım olmak ve takım halinde çalışmak.Günümüzde takım olmanın…
Devamı

Strateji

(Bu makale Hürriyet Gazetesi Yenibirİş Dünyası'nda yayınlanmıştır.) Peki, kararlarımızın ve uygulamalarımızın etkililiğini nasıl ölçümleyeceğiz,sonuçları nasıl değerlendireceğiz? Kaynak kullanımında etkili miydik? Başarılı mıyız yoksa başarısız mı olduk?Çalışanlarımız, müşterilerimiz, takım arkadaşlarımız nasıl etkilendi, onlar mutlu mu? Tüm bunlar bizi tek bir noktada buluşturuyor. Burada önemli olan ise işi nasıl ele aldığımız ve yol haritamızı nasıl çizdiğimiz... “Strateji”…
Devamı