Danışmanlık – Kurumsal Verimlilik
- Departmanlar arası iletişim ve etkileşimin artması
- Proje yönetimi sistematiklerinin kültür haline dönüşmesi
- Birlikte çalışma kültürünün geliştirilmesi ve güçlendirilmesi
- Şirket öncelikleri kapsamında katma değer sağlayacak yeni projelerin hazırlanması
- Projelerin tüm aşamalarında mentorluk uygulamaları ile gelişime destek sağlanması
- Ortak kurumsal dilin ve paylaşılan kültürün oluşturulması
- Güçlü bir kurum kültürü ile başarının sürekliliğinin sağlanması
- Kurum kültürü ve değerlerinin tüm çalışanlar tarafından içselleştirilmesi
- Kurum kültürü ve değerlerinin paylaşılarak yaygınlaştırılması
- Güçlü bir kurum kültürü ve biz bilinci ile performans artışının sağlanması
- Tüm yapının çok yönlü ve kapsamlı olarak analiz edilmesi
- Kurumsal yapılanmanın güçlendirilmesi ve verimliliğin arttırılması
- Büyük resmin net olarak ortaya çıkarılarak öncelikli konuların belirlenmesi
- “Ölçümlenebilir Yönetim Yapısı” ilkelerine göre stratejik yol haritasının çizilmesi
- Kısa, orta ve uzun vadeli aksiyon planlarının uygulanmasına destek sağlanması
- İş süreçlerinin bütünsel bakış açısıyla değerlendirilmesi
- Süreçlerin birbirleri ile olan etkileşimlerinin ve bağlantılarının belirlenmesi
- Süreçleri hızlandıran ve yavaşlatan konuların ortaya çıkarılması
- Kurumsal stratejiler doğrultusunda iş süreçlerinin şekillendirilmesi
- Süreçlere ivme kazandıran dinamik ve etkili bir değer zincirinin oluşturulması
- Mevcut yetkinlik düzeylerinin çok yönlü analiz edilmesi
- Gelişimin sürekliliğine yön veren objektif ölçümlerin yapılması
- Bireysel gelişim planlarının hazırlanması ve etkili uygulanması
- Şirket içerisindeki mevcut ve potansiyel yeteneklerin etkili yönetilmesi
- Yetkinlik gelişim sürecinin izlenmesini sağlayacak sistematiklerin kurgulanması
- İş süreçleri ile bütünsel bir şekilde sorumlulukların netleştirilmesi
- Maddi / maddi olmayan onay, yetki ve karar mekanizmalarının tanımlanması
- Ortak lisan birliği geliştirilerek yetki çerçevelerinin netleştirilmesi
- Operasyonel karar alma süreçlerine ivme katan, şeffaf bir yapılanmanın kurgulanması
- Kurgulanan yapı ile yetki ve sorumluluk dengesinin sağlıklı işlemesinin sağlanması